Pewne czasopismo biznesowe przygotowało ranking, w którym zostały umieszczone najbardziej popularne słodycze na polskim rynku reklamowym. Ranking ten zawiera zarówno cukierki jak i czekoladki reklamowe. Co znajduje się na tej liście? Postanowiliśmy ją dla was zrecenzować. Na pierwszym miejscu ? i nie jest to dla nikogo zaskoczeniem, mamy cukierki reklamowe w postaci krówek. Krówki są jednymi z najchętniej kupowanych dziś słodyczy, idealnie nadających się do celów reklamowych. Mają bardzo długą datę przydatności do spożycia, ten sam, oryginalny smak i duże pole nadruku na papierowym opakowaniu. Zaraz za krówkami mamy drugi, również dobrze rozpoznawalny rodzaj cukierków. Są to cukierki twarde z owocowym nadzieniem. One również otrzymują papierowe opakowanie, na którym możemy wykonać dowolny nadruk. Te dwa rodzaje słodyczy odgrywają bardzo dużą rolę w sektorze reklamowym i klienci darzą je dużą sympatią. Na trzecim miejscu znalazły się miękkie cukierki reklamowe w kształcie niewielkich kostek. One również są pakowane w pojedyncze, papierowe opakowania. W środku mogą posiadać mak lub sezam. W smaku karmelowe lub tofii, na pewno również przypadną do gustu wszystkim smakoszom.
Osobną grupę najczęściej kupowanych słodyczy stanowią czekoladki reklamowe. Z nadzieniem lub bez, występować będą w dużym wyborze wielkości. Niewątpliwie największą sympatią cieszą się czekoladki reklamowe małych rozmiarów, pakowane z osobna w papierowe opakowania. Jeżeli postanowimy je zakupić, możemy w ten sposób zyskać wiele korzyści ? przede wszystkim takie czekoladki przez dłuższy czas zachowują świeżość i są bardzo higieniczne, jeżeli chodzi o ich rozdawanie. Nie trzeba bowiem pojedynczo ich brać do ręki. Opakowania takie mają również to do siebie, że na każdym z nich może pojawić się indywidualny nadruk. Logo, adres lub pozostałe informacje, jakie chciałaby umieścić osoba zamawiająca je. Wszystko co zostanie umieszczone na projekcie, może zostać następnie wydrukowane.
Dodaj komentarz