Email: notreal@example.com

Email: notreal@example.com

Najpopularniejsze cukierki reklamowe

Pewne czasopismo biznesowe przygotowało ranking, w którym zostały umieszczone najbardziej popularne słodycze na polskim rynku reklamowym. Ranking ten zawiera zarówno cukierki jak i czekoladki reklamowe. Co znajduje się na tej liście? Postanowiliśmy ją dla was zrecenzować. Na pierwszym miejscu ? i nie jest to dla nikogo zaskoczeniem, mamy cukierki reklamowe w postaci krówek. Krówki są jednymi z najchętniej kupowanych dziś słodyczy, idealnie nadających się do celów reklamowych. Mają bardzo długą datę przydatności do spożycia, ten sam, oryginalny smak i duże pole nadruku na papierowym opakowaniu. Zaraz za krówkami mamy drugi, również dobrze rozpoznawalny rodzaj cukierków. Są to cukierki twarde z owocowym nadzieniem. One również otrzymują papierowe opakowanie, na którym możemy wykonać dowolny nadruk. Te dwa rodzaje słodyczy odgrywają bardzo dużą rolę w sektorze reklamowym i klienci darzą je dużą sympatią. Na trzecim miejscu znalazły się miękkie cukierki reklamowe w kształcie niewielkich kostek. One również są pakowane w pojedyncze, papierowe opakowania. W środku mogą posiadać mak lub sezam. W smaku karmelowe lub tofii, na pewno również przypadną do gustu wszystkim smakoszom.

Osobną grupę najczęściej kupowanych słodyczy stanowią czekoladki reklamowe. Z nadzieniem lub bez, występować będą w dużym wyborze wielkości. Niewątpliwie największą sympatią cieszą się czekoladki reklamowe małych rozmiarów, pakowane z osobna w papierowe opakowania. Jeżeli postanowimy je zakupić, możemy w ten sposób zyskać wiele korzyści ? przede wszystkim takie czekoladki przez dłuższy czas zachowują świeżość i są bardzo higieniczne, jeżeli chodzi o ich rozdawanie. Nie trzeba bowiem pojedynczo ich brać do ręki. Opakowania takie mają również to do siebie, że na każdym z nich może pojawić się indywidualny nadruk. Logo, adres lub pozostałe informacje, jakie chciałaby umieścić osoba zamawiająca je. Wszystko co zostanie umieszczone na projekcie, może zostać następnie wydrukowane.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *