Email: notreal@example.com

Email: notreal@example.com

Lizaki, cukierki i czekolady

Jakie słodycze reklamowe są dziś najchętniej kupowane przez firmy, które chciałby wypromować się wśród nowych klientów? Omawiając tę grupę produktów, z pewnością zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdziemy wśród nich takie jak tytułowe lizaki, cukierki reklamowe oraz czekolady. Czy każdy z nich jest chętnie kupowany? A jeżeli nie, dlaczego? Niewątpliwie chętnie kupowane od zawsze były, są i będą lizaki. Ten rodzaj słodyczy reklamowych jest szczególnie upodobany przez dzieci. Lizaki mogą występować w wielu różnych formach, ale zwykle spotykamy je w odmianach smaku owocowego i czekoladowego. Mniejsze i większe są dopasowane do potrzeb firmy, która zamierza wykorzystać je jako gadżet firmowy. Kolejnymi z chętniej kupowanych słodyczy reklamowych są cukierki. Tu również możemy liczyć na bardzo duży wybór. Jakie cukierki są najchętniej kupowane przez osoby, prowadzące działalność gospodarczą? Są to przede wszystkim cukierki twarde, popularnie nazywane karmelkami. Mogą mieć smaki owocowe lub czekoladowe, ale niemal w każdym przypadku otrzymują wygodne i praktyczne opakowania.

Na szarym końcu w gamie słodyczy reklamowych odnajdywane są czekolady. Dlaczego? Wynika to między innymi z kosztów oraz sposoby ich dystrybucji. Duże czekolady oznaczają wysokie koszty produkcji i dystrybucji, a także mogą stwarzać wiele poważnych problemów logistycznych, między innymi związanych z przechowywaniem. Czekolady mimo to mają bardzo ważną zaletę ? posiadają dużą powierzchnię nadruku. Niemal każda ze stron czekolady może być w pełni wykorzystana pod stworzenie kolorowego i bardzo ładnego nadruku, który może zawierać wszystkie elementy, jakich zażyczy sobie klient. Niestety w przypadku cukierków reklamowych, nie będziemy mieć do dyspozycji aż tak dużej swobody działania. Tam, możliwe zazwyczaj będzie wykonanie tylko prostego logo lub umieszczenie po drugiej stronie paru dodatkowych informacji, takich jak adresy stron www, numery telefonów i parę innych, przydatnych informacji. Pamiętajmy jednak o tym, aby nie było ich zbyt dużo, bo negatywnie wpłynie to na czytelność opakowania.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *